پسر گلم ارمیاپسر گلم ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ارمیا شازده کوچولوی من

معنای اسم ارمیا

1390/9/6 22:02
نویسنده : مامان
85,690 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم وقتش رسیده معنای اسم قشنگتو بهت بگم ارمیا چندتا معنی خوشگل داره 1- هدیه ای از طرف خدا 2-بخشوده ای از طرف خدا 3- یک تیر دو نشان 4-لقب دو تا از پیامبران 6 هزار قبل از میلاد 5- لقب حضرت علی (ع) به عبری که آین گزینه  آخری برای من مهم بود البته عزیزم برای مامان و بابات  علی هستی .گردنبند و دستبندتو به اسم علی سفارش دادم مبارکت باشه عزیزم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامانی درسا
4 آذر 90 0:10
سلام چه معانی خوشگلی . دوست من . من هم با افتخار شما و ارمیا پسر گلم را لینک کردم .
یه دوست
27 فروردین 91 13:15
سلام.معنی های خیلی قشنگی داشت امروز داشتم دنبال معنی اسم ارمیا میگشتم.آخه پسر کوچولو من شش ماه دیگه به دنیا می آد.امیدوارم در کنار پسرتون همیشه شاد باشید..
ارمیا فروزش
14 اردیبهشت 91 20:08
سلام اومید وارم سلامت باشید من هم اسمم ارمیا هستش برام خیلی جالب بود که با این وبلاک اشنا شدم تا الان فکر میکردم اسمم تک هستش ولی دیدم یه داداش هم دارم من متولد1369 هستم واقعأ برام جالب بود که شما هم نظرتان با مادر پدرم یکی بوده در اسم به اومید روزی که کسی دیگه اسم ارمیا نذاره کوچولو رو هم میبوسم مرسی بای
الهه
9 تیر 91 15:21
سلام اميدوارم ارميا كوچولو هميشه سالم و سلامت زير سايه شما باشه بچه برادر من هم اسمش ارمياس تازه يك ماهش اونم يه داداش كوچولوي ديكه واسه ارميا
tahna
19 تیر 91 15:18
سلام خیلی پسر نازی دارید ماهم میخوایم اسم برادر زادمو بزاریم ارمیا البته اگه پسر بشه دعا کنید پسر بشه اخه من عاشق پسرم
مادری منتظر
11 مرداد 91 0:10
سلام من اسم آرمیا را در کتاب اسمها پیدا کردم ولی تو سایت ثبت احوا نبود!ولی از این وبلاگ معومه که با این اسم موافقت میشه .فقط یه سوال ارمیا با آ تلفظ میشه یا حرکه داره؟
بابای ارمیا
13 مرداد 91 2:19
سلام خوبید وبلاگ قشنگی دارید منم یه وبلاگ واسه پسرم که 2 ماه دیگه به دنیا میاد درست کردم شبیه وبلاگ شما یه سوال داشتم ارمیا صدا بزنیم قشنگه یا آرمیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آيناز
15 آذر 91 20:00
سلام چه جالب بود به منم سر بزنيد
مهشيد
15 آذر 91 20:02
اي جوووووووووووووووووووووونم دلم ميخواد يه گاز از اون لپش بگيرم موش بخورتت بوس بوس فدايي
آيناز
15 آذر 91 20:06
راستي آجي من دو بار بچشو سقط كرده براش دعا كنيد كه بچه دار بشه
فاطمه
30 دی 91 20:06
سلام عزیزم.اسمش مثل خودش نازه.داشتم معنی ارمیا رو سرچ میکردم ممنونم ازتون.حتما وقتی بزرگ شه بهتون افتخار میکنه.ارمیا جون بوس.
من و محسنم
1 بهمن 91 15:30
سلام عزیزم خدا بهتون ببخشه این پسمل خوردنیو جییییییگرو... من از دوران راهنمایی یا دبستان با یه کتاب درباره حضرت ارمیا آشنا شدم و ازونموقع دوس دارم اسم پسرمو ارمیا بذارم الان هنوز عقد بسته ایم اسم پسرم ارمیا و اسم دخترمم المیرا اما معنیه المیرا به قشنگیه ارمیا نیست موندم چیکارکنم کنارهم شاد باشید عزییییزم
علی
13 بهمن 91 9:12
خیلی خوشگله، ایشالا 100سال زنده باشه نمیدونستم اسم پسره، آخه اسم دختر محجبه آکادمی گوگوش هم ارمیاست
مصی
28 بهمن 91 20:08
سلام دوست عزیز.من خیلی اسم ارمیارو دوست دارم.می خواستم بپرسم برای دخترا هم مناسب هست؟آخه من برای یکی که دختر بود شنیدم اسمش ارمیا بود. شاید اگه برای دختراهم مناسب باشه منم اسم دخترم رو ارمیا بزارم بوس برای نی نی نازتون
مریم
29 بهمن 91 15:23
سلام هم اسمش زیباست هم معنیش..خدا حفظش کنه.. فقط یه سوال: اسم ارنیا رو میشه واسه دختر هم انتخاب کرد؟
سماء
12 اسفند 91 13:30
سلام.مرسی بابت گذاشتن این اطلاعات من یکی از عزیزانم این اسم و دوست داره به خاطر همین اومدم ببینم معنی قشنگش چیه؟که واقعأ هم زیبا بود.
سارا
30 اسفند 91 15:50
وا مگه ارمیا اسم دختر نیست؟اگه نیست پس چرا اسم اون خانم باحجاب تو آکادمی گوگوش ارمیاست؟
معنی اسم
4 اردیبهشت 92 4:11
اسم زیبایی هست با معنی قشنگ
m.s
4 اردیبهشت 92 12:30
kheili ma`nish gaashange
هلیا
6 اردیبهشت 92 23:09
خیلی بامزه س!!! هم پسرتون و هم وبلاگتون. موفق باشید
بنده خدا
17 اردیبهشت 92 13:54
سلام ارمیا اسم دخترونه ست و لقب حضرت علی(ع) به عبری ایلیا، الیا و ایلا هستش.
ملیسا
20 خرداد 92 4:15
پسرت بانمک ولی خوشگل نیست شوخی کردم خیلیم ناز اینده ای خوب داشته باشه گوگولی من
مامان ارمیا تپلی
14 مرداد 92 22:32
سلام عزیزم منم یه ارمیا دارم یه ماه از پسر شما کوچیکتره و تو مسابقه ی نی نی شکم و شرکت کرده و به رای شما نیاز داره خواهش میکنم کد 538 رو به 20008080200 ارسال کنید در ضمن من لینکتون کردم خوشحال میشم شمام لینکم کنید
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
16 مرداد 92 17:07
دوست بزرگوار دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مرجان
29 مرداد 92 18:11
سلام. اسم قشنگی
بیتا
29 مرداد 92 19:32
سلام اسم پسر من هم ارمیا هست. البته ایشون 9 سالشه
مرضیه
2 شهریور 92 15:02
اسم پسرتون خیلی قشنگه.هزار ماشالله خودش هم خیلی خوشگله.خدانگهشون داره.زیر سایه شما
محمد
16 شهریور 92 15:30
اِرمیا فرزند حلقیّا (به عبری: יִרְמְיָה)‏ (متولد ۶۵۵ پیش از میلاد، درگذشته ۵۸۶ پیش از میلاد)، یکی از پیامبران قوم یهود و مولف کتاب‌های ارمیا، اول و دوم پادشاهان و مراثی ارمیا است (با همکاری کاتب و شاگردش باروخ بن). از دیدگاه یهودیت، ارمیا دومین پیامبر بزرگ تاریخ بشریت، و کتاب ارمیا توضیح دهندهٔ احکام شریعت دین یهود است. مسیحیان نیز ارمیا را یکی از پیامبران می‌دانند. هنگامی که بختنصر اورشلیم را در ۵۸۶ پیش از میلاد فتح کرد، دستور داد ارمیا را آزاد سازند و با وی به نیکی رفتار کنند. معنای تحت اللفظی ارمیا "گرامی داشته شده از سوی خدا" است. راستی اسم پسره ما هم قراره ارمیا بشه.ایشالا دو سه روز دیگه شناسنامشو به اسم میخوام بگیرم
مهلا
2 مهر 92 12:27
سلام اسم پسر منم ارمیا است قابل توجه دوستان ارمیا اسم پسره ermia خدا به پسسرتون سلامتی وعمر پر از برکت وشادی بده
mahsa
2 مهر 92 18:39
معنیش خیلی قشنگه منم میخوام اگه پسر دار شدم اسمشو بزارم ارمیا خیلی وقت بود میگفتم ولی معنیش رو نمیدونستم مرسی از بابت معنی خدا حفظشون کنه برا شما...شمارم برا ارمیا جون
پگاه
12 آبان 92 23:16
وااااااااااااااااااااااااااااااااای جیجرم چقدر نازه عسسسسسسسسسسله خدابهتون ببخشدش.خیلی نازه
اذر نوش
28 بهمن 92 12:31
سلام اسم پسر من هم قراره ارمیا بشه اولین بار اسمشو توی کتاب شعر یکی از علما دیدم اسم پسر اولم امیر رضاست واسم این دومی هم قراره ارمیا بشه همون بار اول که این اسمو دیدم عاشقش شدم و به خودم قول دادم اگه بچم پسر بود این اسمو براش بزارم ....در ضمن معنی دیگه اش هم هست ((بزرگ داشته شده)).
مهرشاد
13 مهر 93 21:02
سلام من خیلی دوست دارم این اسم رو فقط این خواننده زن آکادمی گوگوش نمی دونم چرا اسمش ارمیا بود یه چیز دیگه معنی اسم ارمیا رو بگین تو سایت اسم های ایرانی هم اضافه کنند: http://www.namefarsi.com/معنی-اسم-ارمیا/
ارمیای اینده
17 مهر 93 17:37
سلام.ایشالله که همیشه سلامت و شاد باشه زیر سایه ی امیرامومنین... خیلی وب قشنگی دارین...ممنونم بخاطر سلیقه ی قشنگتون.
مامان ارمیا
18 فروردین 94 14:44
عزیزم اسم پسر من هم ارمیا یکی از معنی هاش بزرگ داشته هستش ارمیا من 6 فروردین 1390 به دنیا اومد
کریم
24 فروردین 94 16:48
باسلام خدمت شما بزرگواران عزیز. ميخواستم نظر شما را در مورد اسم آرمیا بدونم چون خانم ام میگه اسم پسرمون آرمیا بزاریم من موندم چکار کنم
خداکرم جعفری هستم از گتوند خوزستان
23 اردیبهشت 95 14:37
معنی وتمام اطلاعات حضرت ارمیا برام بفرست وهچنین ایلیا منتظر هستم شاد باشید در پناه خدا
شروین
16 شهریور 95 16:47
با نهایت احترام باید بگم براتون واقعا متاسفم که ایرانی هستی ولی اسم عربی رو به اسم پارسی ترجیح میدی پسرت رو علی صدا میزنی....
فرشته
29 تیر 97 1:40
سلام منم به عشق امام علی اسم  دو پسراموایلیا وارمیا گذاشتم محبت
ارمیا
21 مهر 97 18:02
عجب اسم قشنگی عجب ااسمیه همین طور یه دختر خنگ رفتهاسمشو گذاشته ارمیا بعد رفته تو آکادمی گوگوش خونده نفر اولم شده  یه بازی گر سینما جدید ارمیا قاسمی هم اومدهتشویقخنده اجازه