پسر گلم ارمیاپسر گلم ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ارمیا شازده کوچولوی من

نفسم تولد دو سالگی ات مبارک

1392/5/15 4:03
نویسنده : مامان
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازگلم تولدت مبارک 

 

 

 

 

 

محمد81

 

 

 

 

 

الفبا برای سخن گفتن نیست

 

 

برای نوشتن نام توست اعداد

 

 

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

 

 

تا راز زاد روز تو را بدانند

 

 

 تولدت مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

 

 

یکی به نیت تو یکی از طرف من

 

 

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

 

 

به خاطر وجودتبه افتخار بودن

 

 

 

 

 

 

تصاویر متحرک زیبای تولدت مبارک

 

بالاخره روز تولدت رسید.. به همین سادگی نازگلکم دو ساله شد ...  البته برای من ساده نبود.... تو لحظه به لحظه این دو سال با بزرگ شدنت من جون گرفتم و از دیدنت لذت بردم.... خیلی دوست دارم متنهای قشنگ برات بنویسم مثل مامانای دیگه و شبا که کنارم خوابیدی کلی حرف می اد تو ذهنم ولی وقتی میخوام تایپ کنم همه از ذهنم می رن .... ولی خلاصه کلام اینه که من عاشقتم عاشقتم عاشقتم.. تو تمام دنیای منی... عزیز منی... نفس منی.... خوشگل منی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه
2 شهریور 92 15:03
تولدشون مبارک.ایشالله هزار سال طول عمر باعزت داشته باشه.