پسر گلم ارمیاپسر گلم ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ارمیا شازده کوچولوی من

سه،عدد مقدس

1392/3/3 2:37
نویسنده : مامان
2,084 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به پسرم:

 

 

 

سه چیز را با احتیاط بردار : 
   
                   قدم ، قلم ، قسم...


سه چیز را پاک نگه دار :            

               جسم ، لباس ، خیال...


از سه چیز، خود را نگهدار :          

              افسوس ، فریاد ، نفرین کردن...


سه چیز را بکار بگیر :         

                    عقل ، همت ، صبر...


اماسه چیز را آلوده نکن :            

               قلب ، زبان ، چشم...


و سه چیز را هیچوقت فراموش نکن : 

         خدا ، مرگ ، دوست... 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الی
7 خرداد 92 23:05
سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوال دارم اونم اینکه الف اسم ارمیا با فتحه ست یا کسره یا الف کلاه دار؟؟؟ ممنون میشم زود جوابمو بدید
مامانی درسا
12 خرداد 92 3:42
خیلی زیبا بود مامانش عزیزم خوشحالم دوباره اومدین ببوس گل پسرو
سیدمهدی
21 خرداد 92 6:17
سلام خواهر گلم این پستت خیلی برام جالب بود کپی اش کردم که برای دوستانم مسج کنم
مامان ارمیا
22 تیر 92 19:03
سلام .خوبی. منم به تازگی صاحب پسری شدم که اسمشو ارمیا گذاشتم. و تصمیم گرفتم همه ی دوستان همنامشو لینک کنم. ارمیای شما هم یکی از اوناس. به ارمیای منم سر بزنین خوشحال میشه.
محراب و مليكا
6 مرداد 92 12:12
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامانی درسا
15 مرداد 92 2:18
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک .....انشاالله همیشه سلامت باشی و خوش ...... 120 ساله شی